Alla inlägg den 6 februari 2008

Av suzzie - 6 februari 2008 20:48

Sitter och lyssnar på min söta lilla kompis Frida´s låtar =)

Hon är väldigt duktig!!

Gillar musiken..

Ser fram emot när alla låtarna kommer upp på sidan..

Och nästa konsert!

Lyssna??

http://www.myspace.com/namidamusic


Känner mig ganska deppig =(

Det är nog dte här jäkla vädret som gör det!

Trött på mörkret..

Och det blöta vädret..

Kan det ta och va snö och kallt eller torrt och skönt..

Hatar allt blask!


Annars då!?


Är sjukskriven till den sista Mars!

Har lite olika känslor om det..

Både bra och dåliga..

Det dåliga är ju att jag blir borta ett tag igen från "jobbandet"

Men det bra är att jag faktiskt behöver det här..

Jag vet det innerst inne..


Har mått apa ett bra tag nuu..

Och för att jag ska kunna känna mig bättre så behöver jag det här..

Behöver veta att jag inte har alla krav och förväntningar på mig från alla håll och kanter!

Vartit så stressad och orolig så länge nu så det känns skit jobbigt att försöka komma tillbaka..

Känns som jag står och stampar på samma ställe hela tiden..

Blir nästan arg ibland för att jag inte verkar kunna känna glädje så mycket längre..

Kan inte känna mig riktigt glad..

Och det är skit jobbigt..

Jag skulle vilja bli den där glada Suzzie som alla en gång såg mig som!!

Det är ju så mycket skönare att vara glad!!!!

 Men men..nog om det..


Igår fylde min älskling år!

Blev lite kex och ost och sånt på kvällen med Ida, Bella och Micke..

Mys..


Nästa vecka blir nog mys..

Då åker jag och Freddie på kryssning..

Det ska bli riktigt mysigt..

Första gången vi åker och gör nått bara vi!

Så vi ska gå på spa med massage på båten..

Och käka god buffé och dricka gott och bara mysa på alla hjärtans dag..

Brukar inte gilla den dagen..

Men nu har jag ju min baby =P


Sen när vi kommer hem på fredagen så åker vi direkt från båten till Västerås till Fia, Philip och Petter.. (och bebisen i magen) =)

Blev bjudna av Philip att komma på hans match =)

Han är så himla go..

Men egentligen är det nog mest Buster han vill träffa..HAHA

(just ja, då får vi åka hem och hämta honom först, tur att jag kom på det nu)


 Sen vecka 9 så åker vi till fjällen =)

Då blir det Freddies päron, syrran m. familj och vi två..

Ska bo i värsta huset med jacuzzi och allt =)

Och jag ska försöka åka skidor för första gången =P

HAHA..

Kommer nog bryta varenda ben i kroppen =P


Det är dom planerna som är inbokade för tillfället iaf..

Så jag har ju iaf lite att se fram emot..

Hoppas det blir lika mysigt som jag tycker att dte låter =)



Puss till alla mina söta vänner..

Vi hörs inte så ofta eller ses..

Men jag tänker på er..

OFTA..

Bara så ni vet!


Puss till hjärtat mitt och min lilla bebis..

Älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards