Alla inlägg den 16 mars 2008

Av suzzie - 16 mars 2008 15:15

Idag känner jag mig väldigt seg!!!

Har varit en kul helg, men kanske lite för mycket alkohol!?

Haha..

Men trevligt har jag haft iaf..


Blev middag hemma hos Stina..

Grattis grattis på henne..

Sen fortsatte jag och Ida hem och kollade på melodifestivalen och började grogga..


Sen blev det att möta Johan och Sandra på värdsan =)

ÅÅÅHHH vad jag tycker om er!


Efter det fortsatte vi på efterfest hos Crille..

Vet inte vart alla försvann, men vi tjejer höll ihop iaf..

Blev lite sing star och lite mer groggande..

Sen när dom stängde ner festen så fick det bli dags att gå hem och sussa..

Kom väl i säng vid halv 5..


Idag ska vi ner till Freddies föräldrar och äta..

Hans pappa fyller år..

Så det blir lugnt och trevligt ikväll =)


Nu måste jag hoppa in i en dusch och fixa till mig lite iaf..

Kan ju inte komma och se ut som ett skogstroll =P


//Suzzie

Ovido - Quiz & Flashcards