Alla inlägg den 1 maj 2008

Av suzzie - 1 maj 2008 13:56

Igår var det valborg..

Började med en middag hemma hos svärföräldrarna..

Grillat =D

Min absoluta favorit!

En riktigt mysig start på kvällen =)


Men sen när vi skulle hem så kom ju regnet!!

Det slår aldrig fel!!

Det ska helt enkelt bara regna då på kvällen när brasan ska tändas!


Väl hemma var det bara att göra sig iordning lite för kvällen och börja dricka lite..

Sen bar det iväg till Johan..

Där hände ju både det ena och det andra..

En del bra saker, men en del var inte lika kul..

En sak är säker iaf..

Full lyckades jag bli..

Fattar inte hur på det "lilla" jag drack..

Kom hem vid 6 imorse och somnade på soffan efter jag hade ätit lite..

Hahaha.


Idag är jag sjukt bakis..

Och det är inte vanligt..

Har precis tvingat i mig en pirog..

Och druckit massa vatten..

Måste piggna till lite för snart ska vi åka till Freddies andra syster i VH..

Blir grillat idag igen =)

Och fan mig om jag är så bakis för att inte få i mig det!!!!

=)


Imorrn kommer syster och tjejerna över =)

Sjukt mysigt ska det bli!!!!

Ser fram emot det..


Nu måste jag sakta men säkert försöka få på mig lite smink så man kan se ut som en människa igen..  =P


Har alla haft en bra valborg?? 


Ovido - Quiz & Flashcards