Alla inlägg den 2 juli 2008

Av suzzie - 2 juli 2008 01:23

Hej hej..

Nu har jag varit dålig på att skriva igen..

Men det är för att jag gjort så mycket annat..


Haft en skön helg iaf..

Fest i fredags som slutade på morgonkvisten..

Sen lördag en lugn kväll med Bubba och Nille..


Nu är det onsdag redan..
Helt sjukt..


Har badat och haft skoj hela dan idag..

Så borde gå och sova nu för jag är lite trött..

Men väntar på att dom sista korten ska laddas upp..


Nu kan ni inte säga att jag inte laddat upp några kort iaf..

Har äntligen tagit itu med det så nu jäklar finns det kort..

Trotts att jag sorterade och sorterade så blev det hela 5 album =P

Men så hade jag ju dryga 700-800 bilder också =P


Imorrn ska vi fortsätta fixa här hemma =)

Börjar bli mer hemtrevligt..

Känns lite "varmare" nu =)

Jag har fan bra smak =) hehe


Nu är bilderna strax klara..

Så det passar utmärkt..


Hann skriva av mig lite iaf..


God natt på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards