Alla inlägg den 7 januari 2009

Av suzzie - 7 januari 2009 13:03

Fan, fan, fan, fan, faaan!!!


Seriöst alltså..

Räcker det inte med en sjukt jobbig sak???

Måste allt komma på en gång!?

Verkar inte bättre än så iaf..


Nu har man gått och blivit sjuk uppe på allt!

Har precis klämt i mig 2 mackor som min söta Jessica tagit fram åt mig tills jag vaknade..

Kände ingen som helst smak, men bra att kanske få i sig nånting iaf..

Igår kväll så hade jag feber..

Men för tillfället tror jag den är borta..

Men är täppt i näsan och dan!


Har inte varit sjuk på hela vintern..

Och så var man tvungen att bli sjuk just NU!

Det är typiskt min otur..


Men det är väl lika bra..

Lika bra att ta allt skit på en gång så det är över sen..

Så man kanske kan koncentrera sig på att ta sig framåt!


Jag vet att jag inte är dålig på att svara på era mess och sånt..

Men jag orkar inte..

Det är för tufft just nu..


Kan berätta för er att jag bor hemma hos Jessica för tillfället..

Så jag har nån att va med iaf..

Fruktar över att behöva åka hem till  min tomma lägenhet..

Vill inte..


Söker lägenheter här på norra sidan stan för fullt..

Varför vill ingen byta med mig!

Vill byta NUUUUUUU!!!!


Ska fortsätta leta som en galning nu och mysa med vovven!!



Ovido - Quiz & Flashcards