Alla inlägg den 20 februari 2009

Av suzzie - 20 februari 2009 16:41

Jag har lust att bara gräva en grop, lägga mig i den och täppa för!!!!!!!!!


Jag orkar verkligen inte med allt!


Jag känner mig bara så jävla överflödig..

Jag är det 3.e hjulet vart jag än är någonstanns..

Jag måste förstå hur allt och alla känner sig hela tiden..

Och det är bara jag som överreagerar och inte fattar jämt..


Det verkar som om mina känslor inte riktigt är på riktigt..

Hur man nu förklara det..

Men det jag känner och tycker är ju alltid bara överdrivna och stämmer inte..

Nej det är bara jag som misstolkat allt..


Jag förstår att det är jobbigt att ha mig hos en hela tiden också..

Men om det är så jobbigt och ansträngande så kan man säga det till mig..


Jag vet inte vad jag ska göra med allt och ingen verkar orka med att lyssna..

Och när jag försöker så slås det bort fort och byts till nått annat samtals ämne..


Jag vet att mina vänner inte kan ge mig svar på saker och ting, det är inte det jag menar att dom ska göra heller..

Önskar bara att man kunde ta att det jag känner faktiskt inte behöver va det som är fel..

Det kan faktiskt finnas en anledning till att jag känner så!!!


Det är inte meningen att ni ska ta illa upp och se det här som om jag inte uppskattar att ni låter mig va hos er!

För det är jag tacksam för!!!!!

Men jag känner mig sjukt ensam och jävligt liten!


Hela jag håller på att gå sönder!!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards