Alla inlägg den 5 november 2008

Av suzzie - 5 november 2008 17:48

Sitter här hemma hos syrran och passar hndarna medans syrran är på jobbet och Jessica är och handlar..


Ska överaska Inger med en god middag när hon kommer hem..

Ska käka lite fläskfilé med hasselbackspotatis och en god sallad..

Sen har vi köpt lite vitt vin och räkor som vi ska ha till senare =)

Blir hon nog glad av..=)


Sen blir det nog bara massa mys framför tv:n..


Känner mig lite seg idag..

Men det är nog det extremt tråkiga vädrets fel..


Att jag då och då kommer och tänka på våran ängel gör mig inte gladare direkt..

Fan va jobbigt sånt här är!!!


Saknar min bebis där hemma ännu mer nu..

Kommer inte kunna släppa honom när jag kommer hem igen!!

Hoppas älsklingen lyckades klippa honom någorlunda fint nu iaf =P

Får väl helt enkelt se på söndag =) haha


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards