Alla inlägg den 26 november 2008

Av suzzie - 26 november 2008 16:27

Är inte ALLS på humör för tillfället!!!!

Jag är så sjukt less på så mycket just nu..

Men fram för allt på strulet med pengarna..


Fick ett brev idag om att jag inte får några pengar den här månaden!!!

Men jaaaa va kul!

Och hur hade dom tänkt sig att jag skulle kunna betala mina räkningar som är på 7500 den här månaden???????


Jag trodde dom var till för att hjälpa inte att förstöra för en..

Det är jävligt svårt för mig att ta itu med mina problem när dom gör att jag måste gå och oroa mig för massa annat hela tiden..

Har dom inte fattat det vid det här laget vad jag har problem med???

IDIOTER!!!!!!!!!


Jag ångrar mig så fruktansvärt mycket att jag nånsin flyttade dit!!

För det har itne gett mig nått annat än problem..


Så nu hoppas jag mest av allt att jag hittar en lägenhet jag kan byta med nära Inger och mina kära vänner där borta!!!!

Vill slippa den här sidan av stan nu!!! (allt utom min älskling och Bella)


Bläääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards