Alla inlägg den 8 december 2008

Av suzzie - 8 december 2008 20:13

Fan, fan, fan , fan, faaaaaan!!!!

Satt och åt på knäck för en stund sen..

Och helt plötsligt känner jag nått hårt..

Och japp, det var precis som jag trodde..

En bit av tanden hade gått av!!!


Blir galen på mina tänder..

Dom tål ju ingenting..

Och medicinen gör dom inte bättre..

Har jätte känsliga tänder..

Jag som hoppdes att slippa tanläkarn på 1 år nu..

Men inte då..


Sen att det kommer precis nu när man är som fattigast gör det ännu mer surt!


*SUCK!!!!!!!!!*

Av suzzie - 8 december 2008 10:09

Usch va jag fryser!!!!!

Sitter här framför min "öppna spis"  på pylsad och värmer mig..

Just nu älskar jag den verkligen!!!

Det är så jäkla kallt..

Kan va för att jag är så trött jag fryser extra också..

Brukar göra det..


Sov inge gott inatt..

Hade svårt att somna =(

Verkligen ovanligt! (eller inte)

Sen när jag väl somnade nån gång i morse, så drömde jag en mardröm =(

Så när mobilen ringde var jag nästan kvar i den..

Vaknade rädd och med en jätte jobbig känsla i kroppen..

Drömde om från när man var liten, fast jag var stor nu i drömmen..

Men det var från samma lägenhet med samma personer och samma handling..

Vi försöker rymma ifrån honom..

Vi springer dessutom samma väg som då..

Den här gången kom vi dock inte undan!


Vill bara kunna slå ifrån mig känslan..

För den är skit otäck..

Vågar knappt va ensam hemma..

Tack gode gud för att jag har Buster iaf!


Ska försöka hålla mig igång så jag slipper tänka på det hela..


Jag som bara ville få mig lite god sömn =(

Ovido - Quiz & Flashcards