Alla inlägg den 17 december 2008

Av suzzie - 17 december 2008 18:57

Nu är alla papper inlämmnade också..

Kan bara hålla tummarna för att pengarna kommer som dom ska denna månad!


Efter vi fixat papprerna så åkte vi och handlade gran =)

Så nu står den pyntad och klar..

Lite mer julstämmning blev det ju iaf..

Men har fortfarande inte fått tillbaka dom än..

Fattar absolut inte att det är julafton om 1 vecka bara..

Behöver snööööö!!!!


Imorrn blir det att baka bröd till lördag!

Ska på middag då hos svär föräldrarna då hela Freddie´s familj kommer..

Ska ha en "lilla julafton" då..

Alla kan inte komma på julafton nämligen, så man passar på att träffas allihopa! =)


Sen drar jag mig till andra sidan och fortsätter kvällen med fest med mina töser..
Längtar massa..

Miss you guy´s!


Ska gå och äta lite pepparkakor..

Får se om jag orkar göra chokladknäck ikväll eller om jag gör det imorrn..

Men är väldans sugen på det just nu också..

Ja ja, iväg till pepparkakorna nu!


Puss

Av suzzie - 17 december 2008 14:46

Gud va skönt det kan vara att betala räkningar!!!

Känner mig mycket gladare även om jag har blivit helt bankrutt igen!!


Så fort jag såg att pengarna hade kommit in på kontot satt jag mig med alla räkningar och bara beta av en efter en..

Tog till och med några för den här månaden så jag slipper dom..

Då kanske jag till och med får nån slant över och leva på nästa gång jag får pengar igen..

För jag hoppas verkligen att dom kommer som dom ska den här månaden!!!


Ska fixa så jag kan lämna in alla papper till henne idag som hon vill ha!!

Då slipper jag bekymra mig för det sen också..

Då vet jag att jag har gjort mitt!


Vi hörs senare =)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards