Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Änglar finns dom??

Av suzzie - 24 januari 2009 03:33

Sitter här och kan inte sova!

Tankarna håller mig vaken..

Sjukt jobbigt, vet inte hur jag ska få dom att sluta!?


En av alla tankarna som snurrar runt i mitt lilla huvud är iaf nått bra..

Nått som får mig glad och alldeles varm inombords!!


Änglar finns dom??

Måste säga att ja det gör dom nog..

Och jag har träffat en utav dom!


En väldigt vacker och alldeles underbar sådan!

Denna lilla söta ängel heter Jessica!!


Jag är så oerhört glad att jag träffat dig!

Jag glömmer lätt att du är en liten skrutt fortfarande =P


Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort..

Allt hade iaf. varit sjukt mycket jobbigare om du inte funnits här!


Jag kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är för att jag får bo hos dig för tillfället!!

Hur oerhört skönt det är att veta att du finns där!

Finns där när det är som både värst och bäst!

Att jag har en axel att gråta mot, och en famn som kramar om en och tröstar mig när jag är ledsen!

En som jag kan dela glada stunder med och som jag haft några av mina bästa och roligaste stunder i mitt liv med!!


Jag är stolt och glad över att kunna säga att jag har DIG som vän!!!!!!!!!


Älskar dig min underbara Jessica!!!!


 
 
Ingen bild

Jessica

24 januari 2009 11:04

Men gumman då. Vad rörd jag blir, Sitter nu på jobbet och blir alldeles varm.
Älskar dig!!!

 
Ingen bild

jessica

24 januari 2009 11:05

usch, vilken frisyr jag hade på gotlandsbilderna!! HAHaahahahaha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suzzie - 28 februari 2009 02:54

Ja då säger jag hej då och tackar för mig.. För nu försvinner jag här ifrån!!   Men jag hoppas ni följer med mig till min nya blogg.. Eftersom det inte funka att bara fortsätta på den bloggen jag hade innan den här så fick jag göra en ny..   Men från...

Av suzzie - 27 februari 2009 21:47

Ikväll är jag själv hemma hos syrran.. Dom åkte till landet över dagen.. Kommer hem imorrn igen..   Först kändes det lite jobbigt att behöva va helt själv hemma.. Men nu tycker jag att det är väldigt skönt.. Skönt att bara va för sig själv och ta det...

Av suzzie - 23 februari 2009 01:23

Haha.. Här sitter vi alla 3 i soffan med en varsin laptop i knät och surfar runt på alla olika sidor som internet har att erbjuda..   Vi har vänt på dygnet totalt nu också.. Lite jobbigt.. Gått och lagt oss runt 4 tiden nu ett par nätter och klivit u...

Av suzzie - 20 februari 2009 16:41

Jag har lust att bara gräva en grop, lägga mig i den och täppa för!!!!!!!!!   Jag orkar verkligen inte med allt!   Jag känner mig bara så jävla överflödig.. Jag är det 3.e hjulet vart jag än är någonstanns.. Jag måste förstå hur allt och alla känner ...

Av suzzie - 19 februari 2009 19:37

Förlåt.. Skrev att jag skulle skriva, men orkade aldrig..   Och idag är jag på tok för trött och orklös och känner inte alls för särskillt mycket.. Så det får bli nån annan dag..   Hoppas man piggnar på sig och blir på bättre humör snart..       ...

Ovido - Quiz & Flashcards