Alla inlägg under november 2008

Av suzzie - 19 november 2008 17:18

Yiiiiiiipppiiiie...

Det snöar!

Gud så mysigt det ser ut med snö på marken!!

Nu fick jag världens jul känslor!!! =)


Hoppas nu bara att nön får stanna kvar på marken!

Tror dock att det kommer försvinna ganska snabbt..

Men kan hålla tummarna =)


Hihi!!!!!

Av suzzie - 19 november 2008 01:22


Hittade den här bilden när jag kolla runt lite i mina album..

Och det väckte massa känslor på en gång..

Men mest högg det till i magen..

Fick så många gamla minnen tillbaka när jag såg bilden!


En sak är iaf säker..

Du ska inte få försöra mitt liv mer än vad du redan gjort!!

 Om det så är det sista jag gör!!!


*torkar tåren från min kind*

Av suzzie - 19 november 2008 00:00




Att ta itu med sina problem är halva vinsten!

Av suzzie - 18 november 2008 12:31

USCH!!!!


Är det nått jag inte gillar i väder-väg så är det just det här vädret vi har just nu..

Grått, kallt och regn!!!!


Sitter och väntar på att tvätten ska torka..

Men det dröjer ett tag så funderar på att gå och vila så länge..

Det här vädret gör mig deppig! =(


Blää!!





Av suzzie - 18 november 2008 00:59

Nix..

Istället sitter jag här och lyssnar på min ipod och fundilerar lite..


Kom hem från Bella för en stund sen..

Kollade på Sex and the city filmen..

Va bra den var..

Nu vill jag att mina filmer ska komma så jag får den..

Verkligen en film jag kan kolla många gånger om på..

Bra film när man känner sig sjuk eller nere..

Älskar den serien och ska fasiken skaffa boxen!


Mysigt var det iaf..

Och det är tur att jag har min underbara bara 2 trappor upp =P

Inte så långt hem att gå sen då..haha


Imorrn är det tvättstugan som gäller för min del..

Blev ju inget idag heller *suck*

Men men, får va duktig själv!

Tänkte nog försöka städa lite också..

Får se om jag orkar..


Städar inte jag typ gämt????!!!


Va och hämtade julgrejerna idag =)

Wiiiiie!!!

Nu längtar jag massa!

Bara en vecka kvar snart innan man kan sätta igång..

För till nästa söndag ska det va klart =)

Hihi..

Köpte massa pepparkaksfigurer idag också..

Fanns inget sånt varken hos mig eller hos älklingen min..

Men nu har vi =D


Annars i veckan då!?

Vet inte riktigt vad som händer..

Ska titta om vi hittar nån tapet till hallen..

Ska ha rött i hallen iaf..


Sen händer det väl inte så mycket mer..

Inget som är planerat iaf..

Får helt enkelt vänta och se =)


Nu ska jag pyssla vidare med mina tankar =)


Puss


Av suzzie - 17 november 2008 10:39

Hmmm..

Jag är så himla trött, och jag förstår inte varför..

Visst att jag sovit dåligt ett par nätter..

Men jag sov bra inatt..

Gick och la mig redan vid 10 igår trotts att jag sovit bort hela dan..

Och jag kunde faktiskt somna!!!!

Så jag sov ända till 7 imorse..

Sen när älskling gick så vilade jag 1 timme till..


Men nu är jag jätte trött igen och skulle lätt kunna gå och sova ett tag!

Vad är det för fel på mig??


Ska väl hoppa in i en varm dusch och städa lite..

Sen gå på en promenad med Buster..

Då borde man väl vakna till!?

Kyla är alltid bra..

Men frågan är om jag itne ska ta promenaden först?

Vilka problem jag har =P haha


Ikväll blir det iaf mys med Bella..

Ska käka gottoch kolla på Sex and the city filmen =)

Äntligen!


Nu har iaf minus graderna börjat komma..

Så nu kan det väl börja snöa!!!!

Längtar till snön en massa nu!!


Ge mig snöööö!!!


Av suzzie - 16 november 2008 18:43

Har precis ätit lite pizza..

Det behövdes!!


Mådde inte alls bra imorse!!

Hade en så fruktansvärt ont i huvudet att det kändes som om gärnan var på väg ut ur öronen!!

Mådde illa gjorde jag också..

Och eftersom jag inte kunde sova, så gick jag ut med Buster för att få lite frisk luft..

Var nära att nästan falla ihop ett par gånger..

Men mitt hjärta kom och mötte upp mig och såg till att jag kom hem ordentligt!


Sen var det bara att krypa ner i sängen igen och försöka sova..

Nu hade iaf tabletten börjat verka så jag somnade gott!

Sov dock på tok för länge, så lär ha svårt att somna inatt..


Hörde att det hade snöat idag..

Attans att jag missade det..

Har längtat nu ett tag efter snön..

Så nu hoppas jag att det blir kallt så att snön kan komma och ligga kvar på marken!!

Vill börja julpynta nu!!!


Nä, ska glo på tv nu!!


Puss

Av suzzie - 16 november 2008 04:42

Sitter här och försöker få i mig ett paket nudlar..

Kom hem för ett tag sedan..


Är inte alls okej!


Är onykter, ledsen, arg, besviken och irriterad..


När ska allt sluta??

När ska allt bara få ett stopp??


Jag pallar inte med allt ibland bara!

Orkar inte med denna/dom här falska personerna/personen så mycket längre!!


Jag kan nog anses som falsk jag med..

Jag har inte varit eller försäkt vara mer än trevlig mot denna person/personerna..

Men ändå så har dom här/denna person inte varit annat än falska och dryga emot mig!


Och jag tycker inte det är nått jag förtjänar!!!!!!!


Så hädan efter tänker jag skita fullsrtädigt i hur dom här personerna/personen beter sig emot mig..

Tänker inte ens försöka vara trevlig..

Ingen idé!!!!


Nu har jag f*n fått nog av att försöka va trevlig!!!



Ovido - Quiz & Flashcards