Alla inlägg den 14 april 2008

Av suzzie - 14 april 2008 16:15

Nu sitter jag hemma hos Inger i Jakan..

Med alla tre hundarna..

Det är det enda sällskapet jag har just nu..

Inger och Marcus slutar inte förns 8 ikväll..

Så jag får sitta här med vovvar och löss..


Hittade löss på Buster igår också..

Både Willma och Hugo har haft det och så hittade vi det även på Buster..

Så det var bara att slänga in han i en dusch och köra en kur på honom också!

Tack gode gud att dom inte lever på människor och dör snabbt..!!!


I helgen var nger över hos mig och Freddie..

Och oj vilken helg vi har haft sen då!!!


Började mysigt hemma hos älsklingens päron där vi blev bjudna på grillat!!

Åhhh gud så gott det var!

Åt mest av allihopa =P haha


Sen blev det hem till baby och fixa sig och börja förkröka =)

Sen blev det ner till värdsan där det blev ännu mer av drickandet..

Vi hr det trevligt och vill inte sluta så vi fortsätter till Micke..

Och sen vet jag fan inte vad som hände..

Men allt spårade ur och det slutade med att jag och Inger fick ta en taxi hem till mig..


På lördagen så vaknade vi båda med ögon stora som pingisbollar!!

SJUKT SEGA var vi!!!

Men det var bara att försöka piggna till lite wå man kunde åka tillbaka till trånkan..

Blev slappande framför tv:n i stort sätt hela dagen..


Men väl på kvällen ryckte vi upp oss och började göra oss iordning för kvällens bravade..

Blev hem till Johan på lite förkrök innan det vanliga värdsan för att fortsätta lite..

Och idag är vi absolut inte redo för att gå hem så det blir efterfest..

Dit kommer även Jenny och Sanna =)

Och självklart är Sndra också med på efterferre =)

Det blev massa singstar och myyyys hela natten lång..

Vi var verkligen på g den natten =)

Blev att vi kom i säng vid 7 på morgonen..


Sen söndag..

SEEEEEGT!!!!

Ligger framför tv:n igen och väntar på att Marcus ska komma och hämta oss..

Sen blir det en bilfärd hit med ett mat stopp på Burger King =)

Vi glupskar i oss maten som om vi aldrig sett det förr medans vi kollar film =)

Väl vid 3 kommer vi i säng..

Tror aldrig jag har somnat så snabbt som jag gjorde inatt =P


Vaknar vid 10 ganska utvilad ändå trotts allt..

Sov så underbart gott inatt =)

Och som sagt, nu sitter jag här och tråkar..


Tänkte försöka städa lite eller nått medans dom är borta..

Eller så får jag väl leta löss på hundarna..

Haha..


Hoppas alla haft en lika bra helg som jag haft!


Puss//Suzzie 

Ovido - Quiz & Flashcards