Alla inlägg den 17 april 2008

Av suzzie - 17 april 2008 14:24

Åh vilket härligt väder det är idag!

Lite synd att det blåser så mycket bara!

Men annars är det verkligen perfect!


Är våren här nu??

Och är den här för att stanna??

Hoppas verkligen det!!

Nu vill jag ha sol och få sommar sakta med säkert..


Vill kunna gå ute på kvällen utan jacka utan att frysa!

Vill kunna gå i alla lätta kläder och alla sommarskor!


Nu behöver jag inte sitta hemma och uggla iaf tills syster slutar..

Marcus var ju hemma..haha

Trodde han också var på jobbet..

Så trodde jag skulle få sitta här och sega hela dan..


Men nu ska jag istället ta och göra mig iordning och gå ut lite och kolla runt..


Sen ikväll blir det simning!!!
SKÖNT!!!

Ska se om jag kan lösa det där ändå sen och börja träna med tjejerna iaf..

Hoppas det..

Skulle va otroligt skönt!


Nä nu är det duschen som gäller..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards