Alla inlägg den 19 april 2008

Av suzzie - 19 april 2008 17:02

Nu har jag kommit hem igen från systern min..

Har haft en ganska skön vecka..

Även om det ibland varit ganska tråkig och enamt..

Men har varit mysigt att varit med syrran..


Igår hade vi ju tjejkväll..

Och det blev hur mysigt och trevligt som helst..

Vi åt kyckling i nån sås med pasta och sallad..

Sen blev det kladdkaka till efterrätt..

Så smaskigt!!


Sen blev det ett par drinkar och vin och yla till singstar =)

Vid 11 snåret gick vi vidare hem till Börje en stund och drack lite mer innan vi gav oss..

Kom i säng vid 3 inatt..

Sjukt att jag är så trött idag tycker jag!

Men tack för en trevlig kväll igår tjejer!!!

  

Skulle behöva äta lite middag nu känner jag..

Sen hoppa in i en dusch och börja förbereda sig för kvällens bravader..

Ska träffa Sandra ikväll iaf..

Sen hoppas jag att Johan stannar hemma och är med oss istället för att dra till stan! =)



Kommer sakna dig syster!!


Ovido - Quiz & Flashcards