Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av suzzie - 7 augusti 2008 15:31

Var tvungen att sätta mig här en stund..

Har hållt på att diska och städa nu ett bra tag så orkade inte mer för tillfället!

Väntar på att baby ska komma hem så att vi kan fixa upp badrums möblerna =)

Hämtade dom igår =)

Ska bli så skönt med ett nytt handfat och skåp att ha grajerna i =)

Och fint kommer det att bli!


Sen ska disakmaskinen installeras imorrn..

Hoppas verkligen att dom kommer imorrn också och fixar det..

För jag längtar efter den =)


Var sjukt duktiga igår också..

Tvättade 7!!!! maskiner tvätt..

Skulle kunna tvätta 2 maskiner till idag när man ränsat upp lite..

Men det får bli nästa vecka..


Måste bli klara till helgen med fixandet iaf..

Då kommer syster =)

MYYYYS..

Saknar henne..

Så då ska vi parta lite..


Igår sprang jag på stan med min lilla Sofie =)

Så mysigt..

Gamla minnen väcktes till liv när man började närma sig kungsan och stureplan..

Och vååran Fridays!!


Hittade lite grejer igår iaf..

En väska, en topp, en huvtröja, en kavaj och en bikini..haha

Som om jag inte har nog med bikinisar..haha

Men jag kunde inte låta bli..den var ju på rea =P hihi

Får nog gå igenom lådan med bikinisar..tror jag äger ca.30 stycken..

Nån som är bikiniholic??? hahahha..japp!!


Ska försöka fortsätta att plocka lite medans Fredde är borta..

Vill få det fint igen..

Hatar att bo i en svinstia..

Men bor man med en liten gris så... =P haha

Men världens sötaste gris iaf =)


Glöm nu inte heller att regestrera er på länken här under =)


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=58840


Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards