Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av suzzie - 22 augusti 2008 00:14

Hej hopp!


Nu är jag hemma igen..

Varit hos sytern min i 2 dagar..

Hjälpte dom på jobbet lite..

Blipp blipp =)

Blev en heeel del blippande!!!


Idag åkte jag till Haninge centrum och fixade naglarna som växt ut en bit..

Måste säga att jag blev ganska missnöjd..

Man ser utväxten fortfarande och sprickorna från det förra lagret =(

Få åka tillbaka på lördag..


Handlade 2 klänningar också..

Sen kom baby och hämtade upp mig..

Så skönt att slippa sätta sig på pendeln hem igen..


Sen blev det hem till mamma för att fira min lilla systerson som fyllde 3 år =)

Han blev så glad för alla pressenter =)

Så söt min lilla ängel..


Hämtade ut vårat paket också vi beställt..

Tallrikarna var jätte fina..=)

Hoppas påslakanet är skönt också!

Vill göra om så himla mycket..


Sen lagade jag lite mat..

Pasta med pesto och kräftstjärtar =)

MUMS!!


Imorrn ska vi på bröllop..

Kommer typ 150 pers..

Känns mindre roligt..

Tycker inte om så stora tillställningar..

Känner mig mest obekväm..

Men men..

Det blir nog bra..

Osäker på vad jag ska ha på mig fortfarande..

Men det får nog bli min turkosa klänning..

Får se vad freddie´s mamma tycker..

Om den är för kort..

Det är ju endå ett fint bröllop vi ska på..


Sen är det lördag och då blir det lite firande av Pontus som fyllde 23 igår..

Grattis till honom!! =)


Nu är det dock dags för en skön dusch och sen att krypa ner i sängen och gosa ner sig i kuddarna!


Ha det så bra!


Pussen!

Ovido - Quiz & Flashcards