Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av suzzie - 11 augusti 2008 13:42

En sjyst sida där man bjuder in kompisar och får gratis prylar som tex. GPS, lotter, kamera, ipod, ölmaskin, presentkort på IKEA mm.mm


Bjud in 7 vänner och välj en gratis pryl..

Bjud in 20 vänner och välj en ännu bättre pryl!!


Gå bara in på http://www.gratisgen.se/?ref=92020 och regestrera dig redan nu!!!

Av suzzie - 11 augusti 2008 11:56

Vad har vi för sjukt väder här i Sverige egentligen!!??!!

För 1 minut sen så ÖSTE regnet ner..

Och nu är det borta och molnen börjar spricka upp och man kan antyda lite sol där bakom..

Är så trött på regnet..

Sommarn kan väl inte va slut nu??

Den får inte vara slut!!!

Håller tummarna allt jag har för att sommarn tänker komma ett litet tag igen iaf..


Idag har dom kommit och fixat diskmaskinen!!! woho...

Och badrummet är klart nu och det blev såååå fint =))

Nästa projekt är ballkongen =)


Idag får vi veta om det blir en pojke eller flicka =D wiiie..

Jag tror flicka!

Får se om magkänslan har rätt.. =)

Så Sofie, Ring mig så fort du vet!! =)

Tant Suzzie måste få veta!! =)


Kliar som f******n på mina ben..

Är helt förstörd efter lördagen..

Fick ett par myggbett på benen och jag är ju ganska känslig, så ena benet är jätte svullet och så ser det ut som jag har blivit misshandlad för jag är även helt blåslagen runt om..

Skumt!!!


Ikväll kommer Freddies familj över på middag hos oss =)

Ska bli mys..

För Fia är här med Neo och Philip..

Han är ju bara för söt den lilla!!

Det är nästan så att det börjar dra i äggstockarna på en =P hahaha..


Nä dags att damsuga lite och små fixa..


Vi hörs!


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards