Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av suzzie - 2 oktober 2008 14:12

God eftermiddag på er!


Nu har jag tagit en liten paus från allt städande..

Har varit jätte flitig och duktig idag..


Var uppe med tuppen och fixade ALL tvätt som låg på golvet..

6 proppade maskiner blev det..

Så det tog ett tag..

Det var lite att vika om man säger så =)

Men nu är det fint på älsklingens hylla igen iaf..

Lär ju dock inte få va så fint särskillt länge..

Men fasen för han om han inte skärper sig! =)


Sen har jag plockat som en tok bland grejer som ska kastas..

Fixat ut ute möblerna på balkongen och gjort rent och fint igen sen dom gjort rent fasaden..

Dammat hyllorna..

Dammsugit..till och med under soffdynorna..det behövdes om man säger så..

Har haft sån noja över soffan sen jag såg en stooor äcklig spindel i den för ett par dagar sen..

Så äckliga!!!!


Känner inte riktigt för att fortsätta städa..

Men vill få det helt rent och fint..

Så borde väl fortsätta medans man har energi kvar..

Borde fixa i lådor och skåp nu..

Får väl se om jag orkar med det eller om jag fastnar framför tv:n ett tag..


Det får va allt för nu..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards