Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av suzzie - 24 oktober 2008 17:50

Sitter här hemma alldeles själv..

Eller jag har ju Bister iaf..


Har tänt lite ljus och sitter här och slappar..

Borde nog gå och fixa mig lite middag..

Men frågan är bara vad jag är sugen på..


Älsklingen är borta hos en kompis och käkar..

Oxfilé med bakpotatis..

Vill också ha..


Idag har jag iaf varit duktig och städat..

Så nu är det fin fint hemma igen =)

Så skönt nät det är rent..

Nya hyllan och spegeln har vi fått upp också..

Kommer bli så fint när väggen är klar sen..


Vardagsrummet känns mycket större nu med nya bordet också..

Ska skaffa massa stora mysiga kuddar man kan sitta på runt bordet..


Blir nog hemma ikväll..

Vet inte om jag känner för att gå ut..

Får se hur jag känner sen..

Klockan är ju bara 6 än så länge..


Imorrn kommer iaf Ida över på kvällen och myser med mig..

Ingen annan som orkade =(

Tråkigt..

Men Ida och jag kan ha riktigt kul själva =P haha


Nä, om man skulle ta och kolla vad man ska äta nu..


Trevlig helg på er!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards