Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av suzzie - 5 oktober 2008 21:31

Nu har man städat undan från festen inatt/imorse..

Orkade inte se massa vinglas och ölburkar överallt..

Luktar så illa om det får stå..


Hittade inte särskillt mycket att äta..

Så blev bara lite pommes..

Och en glass..


Längtar redan till nästa helg då jag får se tjejerna igen =)

Och då är alla lediga och behöver inte oroa sig för att komma upp dagen efter =)


Men tack tjejer för igår..

Hade en toppen kväll!



Puss på er!

Av suzzie - 5 oktober 2008 17:14

Oj vad seg man är idag!!


Var med mina flickor igår =)

Satt här hemma och drack lite och snackade massa strunt som bara tjejer gör =P

Sen blev det ner till värdsan för lite mer förfriskningar och lite karaoke =)

Sen blev vi lite dans sugna så vi drog till Mirran och skakade loss till stängning!!

Men det var inte nog..

Vi blev inte nöjda där så vi drog på efterfest hos Tampe..

Kul att träffa så många söta igår..


Sen kände Jessica att hon ville hem och sova..

Stackarn skulle ju upp tidigt och jobba..

Så det fick räcka även för mig!

Så vi gick hem och gjorde lite mat och fortsatte att prata lite..


Sen kommer alla hem till oss och fortsätter festen här!!

Haha..

Blev ju inte allt för mycket sömn om man säger så..

Somnade väl runt 6 halv 7 imórse kanske..

Och Inger skulle också till jobbet, men hon gick inte och la sig alls =)

Dom måste vart helt döda idag på jobbet och jag gissar på att dom ligger och sover nu =P

Tur att jag kunde fortsätta sova när dom åkt..


Vaknade vid 3 idag..

Och har suttit framför tv:n nästan sen dess..

Ligger ner krupen under täcket och tittar ut på det värdelösa vädret utanför fönstret..

Var inge kul att gå ut med Buster tidigare..

Inte ens han ville gå ut..

Fick dra ut honom..haha!


Nu är jag hungrig..

Vill ha bakis mat!!

En pizza, eller en hamburgare eller kanske till och med en kebab med bröd..

Men nix..

Orkar inte ta mig ut och handla det..


Freddie är hos Pontus så honom ser jag nog inte så mycket av idag..


Vill ha mina pengar nu!!!!!!!

Vill handla mat..

Och fixa här hemma..


F-n om jag inte får pengarna imorrn..

Då vet jag inte vad jag gör!

Trodde dom var till för att hjälpa folk, inte för att göra folks liv till ett mer helvete och sätta folk i mer trubbel!!!!!!!


Nä..

Måste nog kravla mig upp från soffan nu och leta efter nått att äta..

För på ett par morötter klarar man sig inte på!


Sorry för ett skit tråkigt inlägg =)

Men det var det jag hade att berätta!!


P.s

Haha, var tvugna att gotta oss lite igår..svårt att låta bli =P

Och Ida..I´m you´re FM! hahaha..

D.s


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards