Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av suzzie - 27 oktober 2008 22:27

Kom hem för ett tag sen ifrån Mr. Bacillis..

Blev bjudna på middag..

Trevligt, trevligt =)


Blev lite raqette (ingen aning om hur det stavas =P)

Var så himla gott och vi fick så ont i magen av att ha ätit på tok för mycket =)

Men det var så gott så det var svårt att sluta..


När vi var och handlade lite så hittade vi även mina favvo chips..

WOHO..

Köpte två påsar på en gång..

Bäst att passa på..

Svåra att hitta..

Alla har dom inte..

En ny smak..(iaf här i Sverige..haha)

Vinäger..

Sjukt goda, så hittar ni dom, PROVA =)


Ska nog ta och öppna en påse..

Men finns nog risk för att jag äter upp allt..haha


Hmm..undrar om man kanske ska ta och kolla lite i garderoben efter nått att ha på sig imorrn på kryssningen..

Får packa imorrn..

Kommer ju inte känna mig lite stressad..haha..

Men jag orkar verkligen inte nu..


Nä..

Nu väntar chipsen på att få komma ner i min mage..


Vi hörs..


Pussen

Av suzzie - 27 oktober 2008 11:42

Usch!


Jag vill inte alls va uppe just nu..

Är hur trött som helst!


Kunde inte somna inatt iaf..

Trotts att jag trodde jag skulle somna vid 8..

Blir tokig av att ha sömnproblem!!!

*Suck*


Har ätit lite fil och hoppas på att vakna till lite..

Eller ska jag gå och lägga mig en stund?? =P

Nä, det är verkligen itne bra..

För då skulle jag kunna sova hur länge som helst..

Och då blir jag för pigg på kvällen och då kan jag verkligen inte sova..


Får sova ut imorgon istället..

Då ska jag sova tills jag själv vaknar..

Utan nån klocka eller att nån ringer mig..


För imorrn ska vi på kryssning =)

Blir jag, Inger, Jessica, Freddie*2

Ska bli riktigt kul!

Mysigt att åka med mina flickor!

Synd bara att det saknas 3 av dom också..

Men det går nog bra iaf =)

Så ladda baren för snart kommer vi!


Ska nog fixa Busters ram som jag köpte igår..

Det är en sån där som man brukar göra till sina små barn..

Där man gör deras handavtryck i lera..

Fast det här är till Busters lilla tass..

Och så sätter man ett fota på andra sidan..

Kommer bli så fint så =)


Ta hand om er där ute!!


Puss




Ovido - Quiz & Flashcards