Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av suzzie - 12 oktober 2008 13:59

Jaaa..

Det är precis vad det är idag..

Hade nästan en bakis dag igår också =S haha


Mina planer gick ju inte alls som planerat..

Fredagen blev ingen pizza, inga  chips och ingen liten bebis =(

Istället blev det en gurka till middag och ett par för många drinkar..

Linda och Barre kom hit och var lite full kastrull så det var bara att joina dom..

Och det lyckades man ju med..

Men älsklingen var ju ännu värre..

Kom hem med folk sen på morgon kvisten så jag kunde inte sova..


Så det blev en dag i sängen fram till 2..

Sen var det dags att klä på sig och gå ner till svärföräldrarna på middag och mys med hela tjocka släkten =)


Sen var det hem och göra sig iordning för kvällen..

Synd verkligen att det inte funkade med hundarna..

Annars hade även min lilla Sofie vart med ett tag hos Bella och festat!


Förkrökade med tjejerna hemma hos Bellisen och sen gick halva gänget ner till värdsis och mötte Sanna och Jenny..

Haha..

Blev ju lite hångel med Jenny..*skratt*

Han vet nog inte riktigt vad han ska tro längre..


Sen blev det Mirran för att skaka lite rumpa..

Men var inte så bra musik så vi satt och yla med till karaoke-n istället..


Sen blev det hem och efter en timme eller två fick det räcka för lilla mig..


Idag mår jag som tur var endå ganska bra..

Är sjukt trött bara..

Och är sjukt sugen på pizza..

Så idag ska jag ha min förbannade pizza..


Åker nog till syrran sen..

Kanske blir pizza med henne..


Ska försöka städa efter festerna här..

Sen får jag se vad jag gör..


Puss sweet hearts!

Ovido - Quiz & Flashcards