Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av suzzie - 16 oktober 2008 01:40

Mmmm..

Det är precis det jag är!

Har alltid varit och det lär jag alltid förbli..

Tidiga mornar är absolut ingenting för mig!


Vänder väldigt lätt på dygnen när jag väl fått dom att funka..

Sen att man har sömnproblem gör det inte lättare att få ordning på dygns rytm..

Sömnproblem och natt uggla..

Bra kombination!


Idag struntade jag i att gå till syrrans jobb..

Var för dåligt väder för att knata så långt och speciellt med 3 hundar som ska åt olika håll =)


Så jag stannade hemma och hjälpte till att fixa det lite fint istället..

Sjukt va fort det blir stökigt!

Men så är vi ju 3 personer och 3 hundar här hemma också =P



Är inte särskillt trött just nu, men borde försöka sova..


Vet inte om jag ska åka hem imorrn eller om jag kippar mötet på fredag och stannar kvar även tills dess!

Får se hur jag gör..

Måste iofs hem till posten och se om jag fått nått brev som är viktigt..

Borde dimpa ner nått snart iaf..

Och det får jag INTE missa!


Aja, får be älsklingen i värsta fall att kolla den åt mig.. =)


Nä..

Om man skulle ta och göra det där som hade med att sova ändå..


God natt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards