Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av suzzie - 21 oktober 2008 22:43

Japp..


Snart är det bara 1 månad kvar innan "julen" börjar..

Jag måste faktiskt erkänna, att trots att jag är en sommar människa som gillar sol och värme, så längtar jag faktiskt till julen...


Den har sin charm den också..

Man kan börja julpynta.


Jag älskar att pynta och fixa och dona..

Och tänk alla goda dofter som man får från granen, glögg, nybakade lussebullar och pepparkakor, apelsiner med nejlikor och julskinkan!

Och jag älskar lussebullar och knäck och allt sånt!!! =P


Nått som är ett måste i år dock, som jag tyckte var dåligt av förra vintern, är SNÖ..

Det måste va snö vid jul..

Annars är det svårt att få in rätta känslan..

Ingen jul utan snö i år tack..


Undrar vad man ska önska sig av tomten i år då =)

Får man nog sitta och fundera ut lite..

Har ju lite tid kvar till det..


Kan vi inte bara hoppa över November???

Det är nog den tråkigaste månaden på hela året!?


Ska glutta lite efter lite jul grejer nu =)

Och efter halloween grejer till festen..

Vad katten ska man gå som??


Nä, får se vad jag kommer på..


Puss på er söta!


Ovido - Quiz & Flashcards