Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Pizza, chips och en liten bebis!

Av suzzie - 10 oktober 2008 17:21

Japp..

Blev inget städande för mig..

Jag orkade verkligen inte..

Eller det var väl lusten som inte fanns antar jag!


Istället tog jag mig en liten siesta med älsklingen som kom hem bara en liten stund senare..


Nu har vi iaf varit lite duktiga och åkt till tippen med alla kartonger och det gamla köksbordet och sånt..

Så nu är det även fint på balkongen (efter att jag soppat lite)


Snart kommer Mr. Bacillis hit..

Ska åka och käka pizza...

Sen blir det lite chips med dipp =)

Svullar fredag!


Sen tänkte vi gå ner till Göran och hälsa på Emelie och lilla Agnes =)

Wiiiie..

Hon är så sjuuukt söt!!!

Och hon har tydligen börjat försöka krypa..

Fast hon hasar sig mest fram =)

Kommer nog krama ihjäl den lilla snutt ungen! =)


Nu sitter jag med färg i håret och färgar min utväxt..

Det behövdes om man säger så..

Inte gjort det på typ 2 månader..

Tur att jag inte har det mörka håret, då var jag verkligen tvungen att färga det var 3:e vecka..

Annars såg det ut som jag höll på att bli flintis =) hihi


Vad ska mina andra pluttar göra ikväll då???


Puss

 
 
Ingen bild

Sofie

10 oktober 2008 20:49

soooova ska jag göra.
usch vad jag är tråkig nu mer. allt jag gör är sover.. el pratar om att jag vill. men får ju aldrig göra det.

 
Ingen bild

verro

10 oktober 2008 21:38

siken latmoster har du inte städat ?? hahaha skoja bara....hoppas detta kommer fram för gör det inte det så vet jag intehur och vad jag gör....kramiz vero

 
Ingen bild

Sanna

10 oktober 2008 21:52

nååå va roligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suzzie - 28 februari 2009 02:54

Ja då säger jag hej då och tackar för mig.. För nu försvinner jag här ifrån!!   Men jag hoppas ni följer med mig till min nya blogg.. Eftersom det inte funka att bara fortsätta på den bloggen jag hade innan den här så fick jag göra en ny..   Men från...

Av suzzie - 27 februari 2009 21:47

Ikväll är jag själv hemma hos syrran.. Dom åkte till landet över dagen.. Kommer hem imorrn igen..   Först kändes det lite jobbigt att behöva va helt själv hemma.. Men nu tycker jag att det är väldigt skönt.. Skönt att bara va för sig själv och ta det...

Av suzzie - 23 februari 2009 01:23

Haha.. Här sitter vi alla 3 i soffan med en varsin laptop i knät och surfar runt på alla olika sidor som internet har att erbjuda..   Vi har vänt på dygnet totalt nu också.. Lite jobbigt.. Gått och lagt oss runt 4 tiden nu ett par nätter och klivit u...

Av suzzie - 20 februari 2009 16:41

Jag har lust att bara gräva en grop, lägga mig i den och täppa för!!!!!!!!!   Jag orkar verkligen inte med allt!   Jag känner mig bara så jävla överflödig.. Jag är det 3.e hjulet vart jag än är någonstanns.. Jag måste förstå hur allt och alla känner ...

Av suzzie - 19 februari 2009 19:37

Förlåt.. Skrev att jag skulle skriva, men orkade aldrig..   Och idag är jag på tok för trött och orklös och känner inte alls för särskillt mycket.. Så det får bli nån annan dag..   Hoppas man piggnar på sig och blir på bättre humör snart..       ...

Ovido - Quiz & Flashcards